Dnes je 23. září 2025, svátek má Berta
Úvod Aktuality TŘI ZNAČKY PRAZDROJE SVĚTOVÝMI VÍTĚZI V MARKETINGOVÉ SOUTĚŽI Vytvořit článek
TŘI ZNAČKY PRAZDROJE SVĚTOVÝMI VÍTĚZI V MARKETINGOVÉ SOUTĚŽI
Redakce GastroIN - 13. 11. 2015    0 Líbil se vám tento článek?

13. 11. 2015 - Tři značky Plzeňského Prazdroje – Pilsner Urquell, Kozel a cider Kingswood - porazily dalších 200 brandů mateřské skupiny SABMiller v mezinárodní marketingové soutěži Mercatus Awards.

Mercatus Awards je prestižní ocenění, které se organizuje napříč skupinou SABMiller, světové pivovarnické dvojky. Roku 2003 jej založili Graham Mackay, tehdejší generální ředitel a Mark Sherrington, tehdejší marketingový ředitel, jako způsob jak ocenit a vyzdvihnout ty nejlepší příklady marketingových úspěchů ze všech zemí, kde SABMiller působí. Během let se toto ocenění rozrostlo na globální program sdílení inspirujících úspěchů, a představuje tak nejvyšší ocenění skupiny SABMiller.

Soutěž začíná regionálními koly v Evropě, Asii, Africe, Latinské Americe a Severní Americe. Z 86 regionálních vítězů pak vzejde po hodnocení mezinárodní komisí 16 globálních vítězů.

Letos na ocenění globální úrovně dosáhly hned tři značky Plzeňského Prazdroje, a to v konkurenci přes 200 značek z více než 80 zemí na světě, v nichž SABMiller působí.

Plzeňský Prazdroj tak ukázal, že nejen jeho pivo, ale i marketing se ve světě těší respektu. „Jsem opravdu hrdý na náš tým, který potvrdil své renomé v celosvětovém měřítku. Tento mezinárodní úspěch je zaslouženým poděkováním všem, kteří se na něm podíleli - tedy nejen marketingovým týmům, ale i všem z výroby a komerční části naší společnosti", těší se z vítězství Grant McKenzie, marketingový ředitel Plzeňského Prazdroje.

Za „Rozšiřování kategorie“ získal zlato cider Kingswood jako příklad silného rozvoje nové kategorie na trhu, kterému tradičně dominuje pivo a produkty s pivem souvisejícím.

Ležák Pilsner Urquell vyhrál kategorii „Úspěšné implementace strategie globálních značek“ za svůj úspěch na jihokorejském trhu, který je pro značku Pilsner Urquell jedním z nejrychleji rostoucích na celém světě. Za úspěchem stojí především využití silného příběhu této značky jako legendy, která inspirovala vznik celé světové kategorie piv plzeňského typu.

V sekci „Zlepšování prémiových produktů“ zvítězila tradiční pivní značka Kozel, která ukázala úspěšný model regionálního růstu cenově přívětivé prémiové značky.



TAG
Líbil se vám tento článek?

Komentáře
Přidejte váš názor

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.

Přihlásit se

Výběr článků
Redakce GastroIN - před 8 hodinami
Pivovar Tišnov slaví. Na největší degustační soutěži Evropy European Beer Star vyhrál se svým pivem Tišnovanka 11%, které se tak o...
Redakce GastroIN - 22. 09. 2025
Už šestý ročník Slováckého koštu slivovice pořádají Slovácké muzeum v Uherském Hradišti a Společnost přátel slivovice České republ...
Redakce GastroIN - 19. 09. 2025
Osm výčepních z Polska, Švédska, Maďarska či Španělska úspěšně dokončilo intenzivní čtyřdenní školení v plzeňském pivovaru. V rámc...
Reklama   •   Koupit reklamu