Dnes je 14. červenec 2025, svátek má Karolína
Úvod Aktuality Do Česka letos zatím přišlo 13 nových retailových značek Vytvořit článek
Do Česka letos zatím přišlo 13 nových retailových značek
Redakce GastroIN - 03. 07. 2023    0 Líbil se vám tento článek?

Na český maloobchodní trh za prvních šest měsíců letošního roku (podle aktuálně dostupných údajů) vstoupilo 13 nových značek. Nejčastěji šlo o módu (oblečení a doplňky – 7 značek) a gastronomické koncepty (F&B – 3 značky). Právě ty budou letos mezi vstupy dominovat: do konce roku k nám má přijít nejméně šest F&B značek, další již přítomné otevřou nové pobočky.

Letošek patří F&B

Český gastronomický trh by letos mělo obohatit množství nových konceptů – zatím k nám přišly tři a další se chystají. V prostorách Galerie Mánes otevřela Aperol Spritz Terrace s výhledem na Vltavu a pražské panorama. Ta je největší terasou této značky, jež koncept provozuje např. v Miláně, Benátkách či Londýně, kde je součástí gastronomického foodhallu Eataly

Dalším letošním italským F&B vstupem je neapolská pizzerie Rossopomodoro, která otevřela pobočku v Praze. Neutuchající chuti Čechů na pizzu využívá i první pražská pobočka americké Domino’s, která již od roku 2019 funguje v Brně. Svou druhou pražskou pobočku otevře populární pizzerie L’Osteria, a to v novém projektu Masaryčka. Belgické občerstvení pak přináší bistro Be Silly.

Milovníci dobrého jídla se mají na co těšit i v druhé polovině roku. Nejvýznamnějším vstupem bude otevření prvních poboček amerického fast foodu Popeyes. Své příznivce si jistě najde také Bottega Prosecco Bar & Restaurant na pražském letišti Václava Havla, streetfood koncept Chuck & Frida v holešovickém projektu Port7, slovenské poke Kaliforňan v Brně, zdravé rychlé občerstvení Natoo na pražském hlavním nádraží či tchajwanské čaje The Alley v pražské ulici Na Příkopě.

Jan Kotrbáček, partner a vedoucí týmu pronájmu maloobchodních prostor pro střední a východní Evropu, Cushman & Wakefield: „Zájem zákazníků o stravování v zajímavých, originálních a kvalitních konceptech roste po celém světě, stejně tak v České republice, kam nové koncepty stále přicházejí a dobře se jim tu daří. To samozřejmě láka na trh další koncepty a operátory. V dnešní době hrají velkou roli zážitky včetně těch gastronomických a vše zajímavé se sdílí na sociálních sítích, což se týká i restauračních konceptů. Proto se opět daří těm, kteří nabízejí dobrý a kvalitní produkt, slušný a odpovídající servis, nápad a stálé inovace.“



TAG
Líbil se vám tento článek?

Komentáře
Přidejte váš názor

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.

Přihlásit se

Výběr článků
Redakce GastroIN - 11. 07. 2025
Grilování patří k nejoblíbenějším letním aktivitám a není divu. Spojuje v sobě příjemné s užitečným – pobyt venku na čerstvém vzdu...
Redakce GastroIN - 10. 07. 2025
Milovníci památek a zároveň hudby se mohou těšit na právě začínající hudební festival Hrady CZ Ten začíná svou letošní tour na Toč...
Redakce GastroIN - 09. 07. 2025
Adresa: Modrá 227 Tel.: 572 411 450 Web: www.skanzenmodra.cz