Dnes je 20. září 2025, svátek má Oleg
Úvod Aktuality ZRCADLOVÉ ŠÁLKY NA KÁVU - japonská dokonalost designu Vytvořit článek
ZRCADLOVÉ ŠÁLKY NA KÁVU - japonská dokonalost designu
Redakce GastroIN - 06. 03. 2015    0 Líbil se vám tento článek?

9. 3. 2015 - Možná jste o tom ještě neslyšeli, ale správně zvolený šálek má vliv na chuť a aroma vaší kávy. Obecně jsou doporučovány šálky z porcelánu, který je příjemný na dotek rtů a káva v něm nejpomaleji stydne.

Japonci porcelán povýšili zase o level výše a na trh přichází se zrcadlovými šálky. D - Bros, japonská designová značka, vytvořila unikátní soubor ručně vyráběných kávových šálků s názvem "Waltz". Kávové šálky jsou vyráběny z Hasami porcelánu a pokryty kovem dražším než je platina či zlato - ušlechtilým a odolným Palladiem.

Celé kouzlo zrcadlících se šálků je ukryto v šedivě bílé barvě právě zmiňovaného Palladia. Barevné vzory podšálků se odráží od povrchu hrníčků a způsobují tuto jedinečnou iluzi. Když však šálek nadzvednete z podšálku, zjistíte jeho pravou nevzorovanou barvu.

Výroba nádobí z Hasami porcelánu je specialitou zejména oblasti Hakata. Této unikátní technice malování se zde věnují řemeslníci, kteří zajišťují, že plochy podšálků jsou na milimetr přesné a vyrovnané. Koneckonců, jakékoliv malé zaváhání, drobná nepřesnost či škrábanec by znamenalo narušení výsledného odrazu.

Foto: Pinterest.com/thisiscolossal.com



TAG
Líbil se vám tento článek?

Komentáře
Přidejte váš názor

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.

Přihlásit se

Výběr článků
Redakce GastroIN - 19. 09. 2025
Osm výčepních z Polska, Švédska, Maďarska či Španělska úspěšně dokončilo intenzivní čtyřdenní školení v plzeňském pivovaru. V rámc...
Redakce GastroIN - 18. 09. 2025
Spousta historické zábavy a bohatý doprovodný program, takový je Svatováclavský festival. Dvacátý pátý ročník největší a nejoblíbe...
Redakce GastroIN - 17. 09. 2025
Moravští a čeští vinaři si připsali další významný úspěch na prestižní mezinárodní soutěži vín, tentokrát na letním hodnocení 21....
Reklama   •   Koupit reklamu