Dnes je 28. červen 2025, svátek má Lubomír
Úvod Aktuality Slavnostní otevření 100. prodejny „Můj obchod“ Vytvořit článek
Slavnostní otevření 100. prodejny „Můj obchod“
Redakce GastroIN - 16. 08. 2013    0 Líbil se vám tento článek?

15. 8. 2013 - Generální ředitel MAKRO Cash & Carry ČR Axel Hluchy dnes zavítal do obce Čisté u Horek, aby společně se starostou obce Ladislavem Jiřičkou poblahopřáli Romaně Hamplové, majitelce obchodu s potravinami, které se staly jubilejní 100. prodejnou partnerského projektu Můj obchod.

Velkoobchod MAKRO Cash & Carry ČR spustil partnerský projekt Můj obchod, určený maloobchodníkům, před necelým rokem a v současnosti má již přes sto partnerských prodejen. Jubilejní 100. prodejnou, která prošla modernizací, obměnou sortimentu a dostala  oranžovo-zelené logo Můj obchod, se staly potraviny Romana Hamplová v podkrkonošské obci Čistá u Horek. „Rozhodnutí pro změnu obchodu po třinácti letech provázely obavy, ale společnost MAKRO je tým profesionálů. Obchod se nejen opticky zvětšil, ale stal se i přehlednějším a letákové akce přivedly nové zákazníky. „Děkuji pracovnímu kolektivu a MAKRO týmu za skvělou práci,“ říká majitelka potravin Romana Hamplová.

00928-MujObchod_10.jpg

Obr. Společný přípitek (na fotografii zleva: Petr Soukup - Makro, Axel Hluchy - Generální ředitel Makro Cash & Carry ČR, Romana Hamplová - majitelka prodejny, p. Hampl - majitel prodejny, Ladislav Jiřička - starosta obce Čistá u Horek

Spokojenost vyjádřil i starosta obce Ladislav Jiřička, který uvedl: „Jsem rád, že se paní Romaně Hamplové podařilo modernizovat prodejnu. Především jako zákazník vítám rozšíření sortimentu a jako starosta pak určitě zlepšení vzhledu obchodu a kultivovanou reklamu. Věřím, že proběhlá adaptace přispěje k větší pohodě nakupujících a přivede do obchodu nové zákazníky. Nesmím také zapomenout zmínit výbornou spolupráci, kterou s provozovatelkou obchodu máme při pořádání obecních i spolkových akcí. Za to moc děkuji."

Generální ředitel Axel Hluchy doplňuje: „V zahraničí tento projekt úspěšně funguje již několik let. My jsme ho odstartovali před necelým rokem a nárůst zákazníků prodejen pod hlavičkou Můj obchod se pohybuje v rozmezí  10–15 % a nárůst tržeb pak mezi 15–30 %. Jsem rád, že se tak dynamicky rozjíždí i v České republice a že vzbudil u maloobchodníků velký zájem. Věřím, že změna přinese paní Hamplové úspěšný rozvoj jejího podnikání a mnoho spokojených zákazníků.“

00928-MujObchod_5.jpg



TAG
Líbil se vám tento článek?

Komentáře
Přidejte váš názor

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.

Přihlásit se

Výběr článků
Redakce GastroIN - 26. 06. 2025
Vana na chlazení pivních sklenic, která se díky nově instalované elektronice umí sama napustit či vypustit, kontroluje teplotu a p...
Redakce GastroIN - 25. 06. 2025
Zájem o česká a moravská vína projevilo téměř 200 japonských odborníků z řad someliérů, obchodníků, novinářů i dovozců. Stalo se t...
Redakce GastroIN - 24. 06. 2025
Je v Německu levněji než u nás? Na sklonku května proběhla českými médii zpráva o velkém zlevňování v německých řetězcích. Vše zač...