
3. 7. 2013 – PRAHA/SLUŠOVICE – Jak budou vypadat v budoucnu prodejny OXALIS? Už nyní lze vidět ve Zlíně v nákupním centru Zlaté Jablko, kde poslední červnový víkend proběhla kompletní proměna stávající prodejny OXALIS Čaj&Káva do nového designu.
„Důvodem celkového remodelingu je snaha o omlazení interiéru za pomocí nových a modernějších prvků a také usnadnění zákazníkovi orientaci v našem sortimentu,“ informuje Pavlína Křivánková, manažerka maloobchodní a franchisové sítě a dodává: „V letošním roce došlo jako první ke změně našeho loga a toto je další krok, kterým změny v corporate identity OXALIS ještě nekončí.“
Konec bílých stěn
Zákazníka na první pohled zaujme nová tapeta, která byla vyrobena na míru pro OXALIS a její zajímavý motiv podtrhuje celý vzhled prodejny. Za povšimnutí stojí úprava logoboardu, ale také tapet, které podbarvují místa se zásobníky na kávu.
Zákazník na prvním místě
„Chceme být blíže našim zákazníkům a lépe je informovat o probíhajících akcích, proto jsme v prodejnách vyčlenili místo k jejich komunikaci,“ doplňuje Pavlína Křivánková.
Milovníci čaje a kávy jistě uvítají display před pokladnou, ze kterého si mohou odnést nové brožury o čaji a kávě nebo o věrnostním systému OXALIS. Pro snadnější orientaci zákazníka došlo ke změně i v rozmístění zboží v regálech s novými popiskami.
Na detailech záleží
Za povšimnutí stojí i nové visačky na dózách s informacemi o čaji, cenovky na zboží či velkoformátový image banner, který nahradil dveře do zázemí.

