Dnes je 7. listopad 2025, svátek má Saskie
Reklama   •   Koupit reklamu
Úvod Aktuality Plzeňský Prazdroj převzal "Rhodos - cenu za image" Vytvořit článek
Plzeňský Prazdroj převzal "Rhodos - cenu za image"
Redakce GastroIN - 21. 09. 2013    0 Líbil se vám tento článek?

21. 9. 2013 - V prestižní soutěži Rhodos – cena za image získal Plzeňský Prazdroj nejvyšší ocenění v kategorii „Výrobci a dodavatelé nápojů“. O nejlépe působící společnosti v České republice v oboru svého podnikání nezávisle rozhodují nejvýznamnější osobnosti ze světa českého byznysu.

Z 15. ročníku soutěže o nejlepší image firmy si pivovarnická společnost Plzeňský Prazdroj v jedné z deseti kategorií – „Výrobci a dodavatelé nápojů“ – odnesla nejvyšší uznání v podobě sošky z tradičního českého křišťálu. Prestižní ocenění Rhodos je od samotného počátku v roce 1997 udělováno výhradně společnostem s vynikající působností v rámci České republiky, o nichž rozhoduje na tři sta zkušených českých i zahraničních vrcholových manažerů. Hlavním cílem soutěže Rhodos je na základě nezávislých rozhodnutí sestavit žebříček firem s nejlepší image v nejrůznějších oblastech podnikání.

„Plzeňský Prazdroj je vnímán jako společnost, která již řadu generací vyrábí skvělé české pivo. Díky své image se stal uznávaným nejen u nás, ale brzy také po celém světě. Ve všem přínosném chceme pokračovat, přinášet lidem bohatou nabídku produktů a ten nejlepší pivní zážitek. Úspěch, jako je ocenění Rhodos, je pro nás všechny v Plzeňském Prazdroji mimořádně cenný a vnímáme ho zároveň jako závazek i nadále pečovat o dobré jméno společnosti a jejích značek,“ vyjádřil se Grant McKenzie, marketingový ředitel Plzeňského Prazdroje. 

Soutěž o nejlepší image firmy probíhá v deseti kategoriích zahrnujících různé oblasti podnikání. Podmínkou soutěže je nezávislé rozhodnutí manažerů podle zásad reprezentativních průzkumů trhu. Seznam firem je sestaven podle regionálních, velikostních a oborových kvót, z něho manažeři volí svého favorita na základě dvou kritérií – znalosti a image. Nejprve manažeři uvedou firmy, které v rámci kategorie znají, a následně vyberou jednoho reprezentanta celé kategorie. Postup do finále zajistí minimální počet 30 hlasů z celkem 300 dotázaných, přičemž vítězem se stává společnost s nejlepším indexem



TAG
Líbil se vám tento článek?

Komentáře
Přidejte váš názor

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.

Přihlásit se

Výběr článků
Redakce GastroIN - před 17 hodinami
Náměstí Svobody se již po dvacáté promění v centrum vinařských tradic, kde v tradičním termínu 11. 11. od 11:00 hodin oficiálně od...
Redakce GastroIN - před 18 hodinami
Na svátek svatého Martina se v lesní školce Na Pasece ve Zlíně uskuteční jedinečný oběd, který spojuje tradiční gastronomii s filo...
Redakce GastroIN - před 20 hodinami
7 hříchů a hříšné menu, kterému lze jen stěží odolat. Režisér Andy Fehu připravuje novou česko-slovenskou komedii Když se zhasne....
Reklama   •   Koupit reklamu