Dnes je 8. říjen 2025, svátek má Věra
Reklama   •   Koupit reklamu
Úvod Aktuality Na český trh loni vstoupilo rekordních 39 nových značek Vytvořit článek
Na český trh loni vstoupilo rekordních 39 nových značek
Redakce GastroIN - 08. 01. 2024    0 Líbil se vám tento článek?

Na český maloobchodní trh loni vstoupilo 39 nových značek, což je rekordní počet dosažený za uplynulých deset let, kdy realitněporadenská společnost Cushman & Wakefield tuto aktivitu důkladně sleduje. Nejvíce, 14 značkami, je zastoupen sektor F&B a potravin.

Segment F&B loni obohatilo více zajímavých značek. V pražském Mánesu se otevřela velmi populární Aperol Spritz Terrace, v Manifesto Market koncept Holy Pasta, v ulici Na Příkopě čajovna The Alley, v nákupních centrech pak italské koncepty Rossopomodoro (Palladium) či Signorvino (Westfield Chodov). Takzvaný travel retail obohatily značky Bottega Prosecco Bar a Natoo na pražském letišti a hlavním nádraží.

V segmentu potravin představily nové formáty svých prodejen společnosti BILLA a Makro. BILLA začala otevírat maloformátové prodejny VIVA BILLA u čerpacích stanic a Makro chce s prodejnami Bonveno oslovit návštěvníky centra Prahy nebo kancelářských oblastí. Čokoládové cukrovinky Toblerone se nově prodávají ve specializované prodejně ve Fashion Arena Prague Outlet.

 

 

Úvodní ilustrační foto: Pixabay



TAG
Líbil se vám tento článek?

Komentáře
Přidejte váš názor

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.

Přihlásit se

Výběr článků
Redakce GastroIN - před 18 hodinami
 Botanická zahrada hl. m. Prahy 10. října zahájí oblíbenou podzimní výstavu dýní a dýňových aranžmá. Už v pátek se areál v Troji p...
Redakce GastroIN - před 20 hodinami
Tehdy se pivo čepovalo ve sklepě a obsluha ho po schodech nosila nahoru hostům. Právě na této tradici stojí závod Pinkasova noční...
Redakce GastroIN - 06. 10. 2025
Mluví se o nich jako o „věčných chemikáliích“. PFAS, tedy per- a polyfluoralkylové látky, jsou spojovány s celou řadou zdravotních...
Reklama   •   Koupit reklamu