Dnes je 4. září 2025, svátek má Jindřiška
Úvod Aktuality KFC nabízí oblíbený Bubble tea, k radosti všech mladých Vytvořit článek
KFC nabízí oblíbený Bubble tea, k radosti všech mladých
Redakce GastroIN - před 3 hodinami    0 Líbil se vám tento článek?

Na začátku léta do nabídky KFC vplul nový nápoj. Svěží, plný lahodných kuliček, který si zamilovala generace Z. Bobble tea není jen chutným zpestřením, ale i výrazným lifestyle symbolem mladých lidí.

Bubble tea - proč se zrovna tenhle nápoj stal takovým hitem? KFC si nechalo zpracovat průzkum Instant Research a čísla mluví jasně: 68 % Čechů do 30 let už má s Bubble tea osobní zkušenost – ať už ho pijí pravidelně, nebo ho alespoň ochutnali. A necelá polovina (přes 40 %) ho dokonce vnímá jako „nápoj své generace“! U mladších ročníků (16–23 let) to pak platí skoro pro každého pátého.

Co za takovým „hypem“ ale ve skutečnosti stojí? Není to jen o chuti, i když ta je samozřejmě klíčová a kvůli ní si nápoj kupuje 22 % mladých lidí. Lákavé jsou především hravé praskací kuličky (31 %), nekonečné možnosti výběru a kombinací příchutí (22,6 %) a neodolatelný, barevný a „insta friendly“ vzhled (10,4 %). Pro Gen Z je Bubble tea nejen drinkem, ale také stylovým doplňkem, který se skvěle vyjímá na sociálních sítích a je perfektní pro sdílení s přáteli.

Když značky mluví jazykem Generace Z

Generace Z (narozená přibližně mezi lety 1997 a 2012) má svá specifická pravidla. Od značek dnes očekávají mnohem víc než jen pouhý produkt. Chtějí zážitek, zábavu a něco, co je vizuálně přitahuje a co mohou sdílet.

„Mladí dnes nehledají jen jídlo nebo nápoj, ale něco, co je skutečně osloví a s čím se mohou ztotožnit. Bubble tea pro ně není jen produkt, ale způsob, jak vyjádřit svou osobnost a být součástí určité kultury,“ říká Helena Vyhnánková, marketingová ředitelka KFC ČR.

A co hraje roli při výběru jídla a nápojů? Průzkum ukázal, že 88 % mladých lidí si pravidelně dopřává něco mimo domov. A i když je cena důležitá (pro 88 % ve věku 16–23 let je klíčová), není to jediný rozhodující faktor. Důraz je kladen i na rychlost (35 %), chuť (77–80 %) a to, zda je nápoj trendy (35 %)

 „Sledujeme trendy, nasloucháme našim zákazníkům a hledáme nové způsoby, jak jim dělat radost každý den,“ říká Helena Vyhnánková, marketingová ředitelka KFC.



TAG
Líbil se vám tento článek?

Komentáře
Přidejte váš názor

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.

Přihlásit se

Výběr článků
Redakce GastroIN - 02. 09. 2025
Hradní ulice ve Znojmě se opět proměnila v galerii pod širým nebem. Po loňském roce, kdy se výstava konala pouze v omezeném rozsah...
Redakce GastroIN - 02. 09. 2025
Průměrná česká čtyřčlenná rodina vyprodukuje 1,2 tuny odpadu ročně – převážnou část tvoří potravinové obaly. Zamezit nadprodukci p...
Redakce GastroIN - 01. 09. 2025
Společnost A.W. spol. s r.o., výrobce Olomouckých tvarůžků, zahájila strategický projekt zaměřený na optimalizaci výrobních proces...
Reklama   •   Koupit reklamu