Dnes je 25. říjen 2025, svátek má Beáta
Reklama   •   Koupit reklamu
Úvod Aktuality KFC nabízí oblíbený Bubble tea, k radosti všech mladých Vytvořit článek
KFC nabízí oblíbený Bubble tea, k radosti všech mladých
Redakce GastroIN - 03. 09. 2025    0 Líbil se vám tento článek?

Na začátku léta do nabídky KFC vplul nový nápoj. Svěží, plný lahodných kuliček, který si zamilovala generace Z. Bobble tea není jen chutným zpestřením, ale i výrazným lifestyle symbolem mladých lidí.

Bubble tea - proč se zrovna tenhle nápoj stal takovým hitem? KFC si nechalo zpracovat průzkum Instant Research a čísla mluví jasně: 68 % Čechů do 30 let už má s Bubble tea osobní zkušenost – ať už ho pijí pravidelně, nebo ho alespoň ochutnali. A necelá polovina (přes 40 %) ho dokonce vnímá jako „nápoj své generace“! U mladších ročníků (16–23 let) to pak platí skoro pro každého pátého.

Co za takovým „hypem“ ale ve skutečnosti stojí? Není to jen o chuti, i když ta je samozřejmě klíčová a kvůli ní si nápoj kupuje 22 % mladých lidí. Lákavé jsou především hravé praskací kuličky (31 %), nekonečné možnosti výběru a kombinací příchutí (22,6 %) a neodolatelný, barevný a „insta friendly“ vzhled (10,4 %). Pro Gen Z je Bubble tea nejen drinkem, ale také stylovým doplňkem, který se skvěle vyjímá na sociálních sítích a je perfektní pro sdílení s přáteli.

Když značky mluví jazykem Generace Z

Generace Z (narozená přibližně mezi lety 1997 a 2012) má svá specifická pravidla. Od značek dnes očekávají mnohem víc než jen pouhý produkt. Chtějí zážitek, zábavu a něco, co je vizuálně přitahuje a co mohou sdílet.

„Mladí dnes nehledají jen jídlo nebo nápoj, ale něco, co je skutečně osloví a s čím se mohou ztotožnit. Bubble tea pro ně není jen produkt, ale způsob, jak vyjádřit svou osobnost a být součástí určité kultury,“ říká Helena Vyhnánková, marketingová ředitelka KFC ČR.

A co hraje roli při výběru jídla a nápojů? Průzkum ukázal, že 88 % mladých lidí si pravidelně dopřává něco mimo domov. A i když je cena důležitá (pro 88 % ve věku 16–23 let je klíčová), není to jediný rozhodující faktor. Důraz je kladen i na rychlost (35 %), chuť (77–80 %) a to, zda je nápoj trendy (35 %)

 „Sledujeme trendy, nasloucháme našim zákazníkům a hledáme nové způsoby, jak jim dělat radost každý den,“ říká Helena Vyhnánková, marketingová ředitelka KFC.



TAG
Líbil se vám tento článek?

Komentáře
Přidejte váš názor

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.

Přihlásit se

Výběr článků
Redakce GastroIN - před 14 hodinami
Pytloun Sky Bar & Restaurant Prague na střeše hotelu Pytloun Boutique Hotel Prague nabízí celkem 32 míst ve stylových vyhřívaných...
Redakce GastroIN - před 21 hodinami
Lidé si z dovolené vozí zážitky. Kuchaři k nim navíc často přiberou i inspirace pro své vaření. Nadchlo vás letos nějaké jídlo na...
Redakce GastroIN - před 21 hodinami
Sezónní očistné kúry se staly populárními rituály, jimiž své tělo i mysl připravujeme na další roční období. Místo kontroverzních...
Reklama   •   Koupit reklamu