Dnes je 5. listopad 2025, svátek má Miriam
Reklama   •   Koupit reklamu
Úvod Aktuality Východní Morava vyhlašuje 4. ročník Hitu sezony Vytvořit článek
Východní Morava vyhlašuje 4. ročník Hitu sezony
Redakce GastroIN - 18. 09. 2012    0 Líbil se vám tento článek?

18. 9. 2012 - VÝCHODNÍ MORAVA – Centrála cestovního ruchu Východní Moravy 14. září 2012 vyhlásila 4. ročník soutěže o nejlepší produkt cestovního ruchu v turistickém regionu Východní Morava, letos pod názvem HIT sezony Východní Moravy 2013. Uzávěrka přihlášek je 6. prosince 2012.

Cílem této soutěže je motivovat podnikatelské subjekty a organizace neziskového sektoru k přípravě atraktivní produktové nabídky významně podporující cestovní ruch na Východní Moravě v roce 2013.

Produkty oceněné v minulých letech se staly v mnoha případech nosnými nabídkami subjektů, které je do soutěže přihlásily.

„Pro podnikatele je soutěž příležitostí ke konfrontaci vlastních námětů na inovativní produktovou nabídku s konkurenčními subjekty. Ale zaznamenali jsme také pozitivní posun ve smyslu spolupráce několika subjektů při tvorbě soutěžního produktu. Cenné je to, že vítězné produkty označené jako Hity sezony, patří v nabídkách podnikatelů k těm nejúspěšnějším. Tak tomu je například u produktu Medical Wellness v hotelu ALEXANDRIA **** Spa & Wellness, který je v nabídce Lázní Luhačovice již druhý rok. U neziskového sektoru oceňujeme to, že dokáže vytvořit náměty na produkty, které do regionu přitahují návštěvníky a zapojit do jejich realizace podnikatelské subjekty. Hezky je to vidět na vůbec prvním HITU sezony, kterým se stala Valašská Bike Tour připravená ve Vsetínské rekreologické společnosti. Nabídky motivované tímto produktem jsou každoročně zdokonalovány a Valašsko se stalo doslova rájem pro bikery všech kategorií,“ hodnotí dosavadní přínosy soutěže Dana Daňová, ředitelka Centrály cestovního ruchu Východní Moravy.

Produkty hodnotí odborná komise složená z odborníků v oblasti cestovního ruchu a marketingu. Výsledky budou známy a vyhlášeny na konci ledna 2013.



TAG
Líbil se vám tento článek?

Komentáře
Přidejte váš názor

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.

Přihlásit se

Výběr článků
Redakce GastroIN - před 8 hodinami
Po čtyřech úspěšných ročnících festivalu Two Coffee Champs, který se letos s návštěvností více než 5 000 lidí (z toho 40 % ze zahr...
Redakce GastroIN - před 12 hodinami
Poctivě načepované pivo je vizitkou dobrého hostinského. A právě těm, kteří svému řemeslu rozumějí a snaží se podávat co nejlépe o...
Redakce GastroIN - 04. 11. 2025
Největší gastro událost v Česku, Makro Czech Gastro Fest 2026, právě spouští prodej vstupenek. Festival, který již několik let úsp...
Reklama   •   Koupit reklamu