Dnes je 27. červenec 2024, svátek má Věroslav
Reklama   •   Koupit reklamu
Úvod Aktuality Doubleshot zjednodušuje obaly své výběrové kávy Vytvořit článek
Doubleshot zjednodušuje obaly své výběrové kávy
Redakce GastroIN - 17. 04. 2024    0 Líbil se vám tento článek?

Kávy od české pražírny výběrové kávy doubleshot najdete v nových obalech, které lépe odrážejí to, jak přemýšlí o své kávě. Nově ji prezentuje mnohem jednodušeji, aby se i laik na první pohled zorientoval.

„Ustoupili jsme z popisů detailními chuťovými deskriptory, což je asi nejzásadnější změna a hlavně je to ve světě výběrové kávy velmi neobvyklé. Nově na obalech máme obecnější chuťové skupiny. Podle naší zkušenosti totiž zákazníci chuťové deskriptory často v kávě nedokázali najít, což vedlo někdy i ke zklamání ze samotné kávy. Vyžadují totiž trénované chuťové buňky a některé metody přípravy určité chutě navíc potlačují. Přitom zákazníci možná i trochu pod tíhou trhu nabízejícího kávy ochucené někdy dokonce čekají, že ta chuť z deskriptorů bude dominantní. Proto jsme je nahradili třemi skupinami, které odpovídají základním chuťovým typům. A podle nich jsou sáčky barevně odlišené, takže je orientace v nabídce nyní jednodušší,” vysvětluje Jaroslav Tuček, spoluzakladatel doubleshotu, motivaci, která stála za změnou v prezentaci káv.

„Za čtrnáct let existence doubleshotu se trh s výběrovou kávou ohromně posunul a povědomí o ní už je tak velké, že nám jednoduše přijde zbytečné našim zákazníkům na každém kroku vysvětlovat, co je výběrová káva a jaké jsou rozdíly mezi ní a běžně dostupnou. Už bereme za samozřejmé, že chápou, jak obecně chutná, že je dohledatelný její původ, že roli hraje typ zpracování. Teď ji chceme udělat co nejpřístupnější také všem ostatním, kteří prostě hledají chuťově zajímavou kávu, i když třeba o té výběrové nevědí vůbec nic,” vysvětluje Jaroslav Tuček dále, co stálo za změnami, které nejsou zdaleka jen vzhledové.

Sáčky jsou také nově v angličtině, kromě zadní etikety, která je česky. Důvodem je to, že doubleshot už nyní kávu distribuuje po světě a chce nadále expandovat a mít přitom jednotný sortiment všude, kde prodává. Zajímavostí také je, že na přední straně nenajdete název značky, pouze logo. V tomto stylu mění doubleshot i veškerý kávový porcelán. „Nejdůležitější je káva, ne to, že jsme ji pražili zrovna my. Takže když jsme na přední stranu chtěli dát jen to pro zákazníka opravdu nejdůležitější, došli jsme k tomu, že zrovna slovo doubleshot není to důležité. A také si myslím, že už logo doubleshotu naši zákazníci poznají i bez textové nápovědy,” uzavírá Tuček trochu s nadsázkou.



TAG
Líbil se vám tento článek?

Komentáře
Přidejte váš názor

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.

Přihlásit se

Výběr článků
Redakce GastroIN - 26. 07. 2024
Spotřebitelská organizace dTest se po čase rozhodla opět porovnat situaci v českých a zahraničních obchodech. V centru jejího zájm...
Redakce GastroIN - 25. 07. 2024
Poslední červencovou sobotu, tedy 27. 7. 2024 to v Buchlovicích opět zavoní česnekem. Budou se zde konat tradiční česnekové slavno...
Redakce GastroIN - 25. 07. 2024
Letošní ročník Znojemského historické vinobraní obohatí speciální výstava fotografií z minulých ročníků, jejichž autorem je oceňov...