Dnes je 19. prosinec 2025, svátek má Ester
Úvod Aktuality HIT sezony zná své vítěze Vytvořit článek
HIT sezony zná své vítěze
Redakce GastroIN - 02. 02. 2011    0 Líbil se vám tento článek?
  26. 1. 2011 HOLEŠOV – Soutěž o nejlepší produkty turistického regionu Východní Morava – Hit sezony, už zná své vítěze. Zástupci pořadatele, Centrály cestovního ruchu Východní Moravy, je vyhlásili v úterý 25. ledna během konference v holešovském zámku.  Soutěž o Hit sezony byla vyhlášena ve dvou kategoriích: pro podnikatelský sektor a neziskový/veřejný sektor. Projekty hodnotila pětičlenná komise, složená z odborníků z oblastí cestovní ruch, marketink a odborná média. Záštitu nad Hitem sezony převzal generální ředitel Czech Tourism Rostislav Vondruška. V kategorii veřejný sektor získal ocenění produkt Zelená dovolená – po stopách prince Charlese, který do soutěže přihlásila ZO ČSOP Veronica Brno, pracoviště Centrum Veronica Hostětín. V kategorii podnikatelský sektor se organizátoři rozhodli udělit ocenění dvě, a to projektům Medical wellness v hotelu Alexandria Spa Wellness (přihlašovatel Lázně Luhačovice a.s.) a Wellness pobyt v Beskydech (přihlašovatel HP Tronic, s.r.o., Zlín). „Jde o mimořádně kvalitní produktové nabídky, které získaly od hodnotitelů totožné hodnocení, což porotu opravňovalo k vyhlášení dvou vítězů,“ vysvětlila Dana Daňová, ředitelka Centrály cestovního ruchu Východní Moravy. Letos byla udělena i Cena poroty, kterou získal zajímavý projekt Galaxie Family (přihlašovatel Eurogalaxie s.r.o., Zlín). Centrála cestovního ruchu Východní Moravy vyhlásila také ocenění pro Významný počin v cestovním ruchu v roce 2010. Ten připadl společně městysu Pozlovice, městu Luhačovice a Lázním Luhačovice za Vybudování infrastruktury pro cestovní ruch v lázeňských místech Pozlovice a Luhačovice. „V Pozlovicích se podařilo vybudovat koupaliště Duha, v Luhačovicích krytou plovárnu a unikátní hotel Alexandria. To jsou přínosné, navzájem se doplňující projekty, které bylo nutné ocenit,“ je přesvědčená Daňová.  Přihlašovatelé oceněných projektů získali hodnotné ceny. "Centrála cestovního ruchu Východní Moravy věnuje prostředky na marketingovou podporu vítězných projektů, tedy jejich zveřejnění na webu, vytištění letáků, mediální kampaň a obchodovatelnost, mediální partneři, jimiž jsou C.O.T. Media, s. r. o a Turistika s. r. o. pak věnují produktům reklamu v hodnotě přesahující 300 tis. Kč" prozradila Daňová.      


TAG
Líbil se vám tento článek?

Komentáře
Přidejte váš názor

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.

Přihlásit se

Výběr článků
Redakce GastroIN - před 2 hodinami
I díky tomu, že se nebojí být autentický, patří Vojta Kotek mezi nejoblíbenější české herce. Když dostal roli šéfkuchaře ve filmov...
Redakce GastroIN - před 21 hodinami
Před sto lety vytvořil světoznámý sochař Albín Polášek svou první dřevěnou podobu boha Radegasta. Dílo vzniklo v létě roku 1925 bě...
Redakce GastroIN - 18. 12. 2025
Mladá sommelierka Laura Juričková z druhého ročníku oboru číšník zazářila na prestižní sommelierské soutěži Brněnský Vánoční pohár...
Reklama   •   Koupit reklamu