Dnes je 22. leden 2025, svátek má Slavomír
Úvod Aktuality Becherovka definitivně patří skupině Maspex Vytvořit článek
Becherovka definitivně patří skupině Maspex
Redakce GastroIN - 09. 05. 2024    0 Líbil se vám tento článek?

30. dubna 2024 byla finalizována transakce mezi Grupou Maspex a Pernod Ricard Group o převzetí značky Becherovka. Značka tak má od 1. května 2024 nového majitele.

Grupa Maspex, která také vlastní značky jako Żubrówka, Relax, Tiger energy drink, Dr Witt či Kubík, dokončila tímto krokem akvizici společnosti Jan Becher – Karlovarská Becherovka, a.s. od jejího současného vlastníka – Pernod Ricard Group. Tato akvizice je pro skupinu Maspex celkově jedenadvacátou a druhou na českém trhu. Tržby společnosti Maspex v roce 2023 dosáhly 15 miliard PLN.

Součástí akvizice je spolu se značkou Becherovka i výrobní závod a sklad v Karlových Varech. Tato akvizice rozšiřuje nejen portfolio společnosti Maspex o unikátní produkt, ale zároveň také dokazuje posílení pozice na trhu s alkoholickými nápoji, na kterém společnost působí od roku 2022.

„Rádi bychom naše zákazníky ujistili, že převzetí značky Becherovka proběhlo s plným respektem k její bohaté tradici a dědictví. Zavázali jsme se nadále rozvíjet značku a zajistit, aby si zachovala svůj jedinečný charakter a recepturu, která se těší neutuchajícímu uznání. V současnosti je naší hlavní prioritou integrace a udržení prodeje prostřednictvím efektivního začlenění Becherovky do naší nabídky. Do značky budeme nepochybně i nadále investovat, a to prostřednictvím vývoje nových produktů a marketingových aktivit. Becherovka je regionální značka a my chceme nadále pokračovat v její podpoře i v jejím rodném městě, v Karlových Varech. Výrobek bude distribuován skrze pobočky v celé Grupe Maspex a plánujeme jej rozšířit i na nové exportní trhy, díky čemuž poskytneme ještě většímu počtu spotřebitelů možnost vychutnat si jedinečnou chuť výrobků této značky,“ dodává Wioleta Maria Czaja, generální ředitelka poboček Česká republika a Slovensko.

Becherovka je v současné době značkou číslo dvě mezi bylinnými likéry v České republice a na Slovensku a jako silná a ceněná značka dokonale zapadá do strategie skupiny Maspex, jejímž cílem je poskytovat spotřebitelům výrobky té nejvyšší kvality.



TAG
Líbil se vám tento článek?

Komentáře
Přidejte váš názor

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.

Přihlásit se

Výběr článků
Redakce GastroIN - před 6 hodinami
Již 16 let se ucházejí restaurace o certifikát Czech Specials. Jedná se o projekt Czech Specials – Ochutnejte Česko, jehož hlavním...
Redakce GastroIN - před 22 hodinami
Hodnotný 14% finanční růst podtrhuje překonání obratu 200 milionů korun oproti roku 2023, přičemž více než 70 % této částky pocház...
Redakce GastroIN - 21. 01. 2025
Soutěž Czech Coffee Roasting Championship 2024, která proběhla v rámci veletrhu For Gastro & Hotel v PVA Expo Praha, přinesla tři...